10 Mart 2011 Perşembe

Okullar

Bölüm başına 2 kontenjan var erasmus için. Her bölümden en yüksek iki puanı alan Erasmusla gitmeye hak kazanıyor. Tabi sınıf 1. ve 2.lerine öncelik var. Benim bölümüm iki yıllık olduğu için 2. sınflar artık başvuramıyorlar o yüzden benim şansım daha da artıyor. E bölümden benden başka kimse de başvurmayınca, doğal olarak önümdeki tek engel İngilizce sınavı. Hazırlığı dereceyle bitirmiş olmam, bu sınavdan korkmamı sağlıyor :).

İlk dönem Belçika'ya giden üst sınıftakiler, 0 (sıfır) çekerek dönmesi benim sınıftaki arkadaşların caymasına yol açtı. İlk dönem gidenler şimdi nasıl mezun olurum diye düşünüyor. Ama biliyorum ki bu kadar başarısız olmalarının sebebi, ingilizce seviyeleri.Neyse konuya dönecek olursak, ben hep Belçika'ya giderim diye düşünmüştüm. Hem her ülkeye daha yakın hem ne bileyim Belçika işte. Ama ilk dönem giden ve bu bahar döneminde Belçika'ya giden arkadaşımın durumu ve bana geri dönüşleri, Belçika'yı tekrar gözden geçirmeme sebep oldu. Diğer bir seçeneğim ise Polonya idi.

Warsaw University of Technology.
Araştırdım, Polonya hem ekonomik olarak hem de ders bakımından benim için daha yararlı. Ayrıca eğer seçilirsem gideceğim okul olan Warsaw University of Technology, ESN bakımından olağanüstü seviyede.
Lakin şu video bile beni heyecanlandırmaya yetti.


Şuan öyle gözüküyor ki bu okula gitmek için elimden geleni yapacağım. Gerçi daha ortada fol yok yumurta yok. İngilizce sınavına bile girmedim. Ama beni heyecanlandırdığı kesin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder